عمار

شـــهدا شرمنده ایم

عمار

شـــهدا شرمنده ایم

طبقه بندی موضوعی

۰

سالهاست که چهره امریکا در جهان با تهمت دروغ وجنگ و قتل عام امیخته شده است.از افریقا گرفته تا اسیا.از جاسوسی در کشورهای اروپای ( حتی هم پیمانانش) گرفته تا  قاره امریکا(حیاط خلوت ایران) . سفر ریاست محترم جمهور به  نیویورک بسیار مثبت بود. چرا که  حال و هوای خیلی ها را  در ایران روشن کرد .انهای  که در  قلبهایشان پرچم امریکا را  برافراشته بودند انهای که لذت دنیا چشمشان رو  پوشانده است را وادار کرد که انچه در قلوبشان بود رو  بقولی بریزند رو داریه . موجی راه انداختند و خواستند از این موج سواری در رسانه ها و فضای مجازی  از اب گل الود ماهی خودشان را بگیرند  اما اینهای که جلو جلو  برای امریکا فرش قرمز پهن کرده بود گمان کرده بود که اقای روحانی و رهبر  فرزانه  ما و مردم بصیر مرعوب این بازی رسانه ها میشوند . اوبا ما

 واژه نرمش قهرمانانه ای که از  سخنان گهر بار رهبری برای  این کار هم  تحریف شده بود به خوبی توسط خط امامی ها موشکافی و مرزبندی شد ه خط و راه برای رئیس جمهور  محترم روشن و واضحه شد .

 امریکا تا به حال  دل خوش کرده بود به همین افراد برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران اما با شکست رسانه ای و کلاه گشادی که در انتخابات بر سر  این افراد  رفت  سناریوی امریکا  هم  مبنی  بر اندازی نظام تغییر پیدا میکند و بقولی زمین بازی را عوض میکند   و به خیال خام خود ما را وادر میکند تا  زمین انها بازی کنیم ( برای رابطه با امریکا) .

حال باید دید با این پیامی که اوباما  برای  سربازان داخلی خود در ایران  فرستاده (اوبا ما.ما به دنبال تغییر نظام در ایران نیستیم) انها بازی را چگونه اغاز میکنند .


سید 313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی