عمار

شـــهدا شرمنده ایم

عمار

شـــهدا شرمنده ایم

طبقه بندی موضوعی

۰

1.صادق زیباکلام با بیان اینکه من معتقدم دشمنی با آمریکا بزرگترین ضربه را به منافع ملی ما زده است، گفت: آمریکا ستیزی محصول سیطره تفکر ادبیات مارکسیسم در بین ایرانیان بود.

جناب زیبا کلا تا انجا که تاریخ به خود دیده این امریکا ستیزی یا  بهتر بگوییم طاغوت ستیزی  از دیر باز در افکار مردم ایران نقش بسته  اما  شما فراموش کرده اید  و حتی معمار انقلاب را به نفوذ مارکسیسم در ایشان متهم میکنید در روزهایی که به ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی نزدیک می شویم، بحث حذف شعار مرگ بر آمریکا در فضای سیاسی کشور با انتقادات زیادی همراه شده است. امام خمینی در یکی از بیاناتشان به همان موضوع تسخیر سفارت لانه جاسوسی اشاره کرده و می فرمایند که ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تماشا کردیم.

فراموش کردید که همواره یکی از شعار های پای ثابت در جماران در  دیدار مردم با  معمار کبیر انقلاب مرگ بر امریکا و در کل طاغوت بوده است

2.صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در مناظره با محمد حسن قدیری ابیانه، درباره موضوع رابطه با آمریکا در دانشگاه شهید بهشتی گفت: مطبوعات سال 58 و مواضع حزب جمهوری و آنچه که خطیب نماز جمعه آن دوران بیان می‌کرد، مشخص می‌کند که جریانات رادیکال اسلام گرا تحت تاثیر جریانات مارکسیس قرار گرفتند.... شاید عده‌ای بگویند که دشمنی با آمریکا باعث استقلال ما می‌شود پس اگر اینگونه باشد تنها سه کشور کره شمالی، ایران و کوبا مستقل هستند.

جناب زیبا کلا  مردم ایران شعار مرگ بر امریکا  و طاغوت را برای استقلال انتخاب نکردند . این ملت شیعه هستند و طبق عقیده  خود اشدا علی الکفار را به نمایش  گذاشته و میگذارند

3.زیباکلام در ادامه با بیان اینکه ایرانی‌ها در کودتای 28 مرداد نقش بیشتری داشتند، گفت: در کودتای 28 مرداد سال 32، آمریکایی‌ها یک نیروی نظامی به ایران وارد نکردند.

جناب زیبا کلام در تاریخ اسناد اعتراف امریکایی ها مبنی بر  دست داشتن در کودتای 28 مرداد موجود است مطالعه فرمایید

4.ما 34 سال است که دشمنی با آمریکا را ادامه دادیم و مرگ بر آمریکا گفتیم. حال امروز می‌خواهیم تغییر رویکرد دهیم اما افراد راست و تندرو در مقابله با آن ایستاده و نمی‌گذارند رابطه برقرار شود.

توجه شما را باز هم به سخنان معمار کبیر انقلاب جلب میکنم

امام خمینی (ره) در ۲۹ تیرماه سال ۶۷ در پیامی که برای سالگرد کشتار خونین مکه و قبول قطعنامه ۵۹۸ هم داشتند «ان‏شاءاللّه‏ ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج، این منبر بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همۀ عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با امریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود. و از خدا می‏خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبۀ مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریکا و شوروی را به صدا درآوریم».

5.زیباکلام ادامه داد: من از این افرادی که مخالف مذاکره هستند می‌خواهم که یک مورد را بیان کنند که در این 34 سال عدم رابطه با آمریکا منافع ما حفظ شده است، البته من در مقابل این مورد می‌آورم که دشمنی ما با آمریکا تیشه به ریشه منافع ملی ما زده است. من معتقدم دشمنی با آمریکا بزرگترین ضربه را به منافع ملی ما زده است.

اول ببینید چه کسی مخالف  مذاکره با شیطان بزرگ هست و بغد عقبه ای به او ببندید .تا زمانی که امریکا رفتار خود را (دشمنی با مردم و طاغوتی گری) عوض نکند  جای برای مذاکره نیست

روابط امریکا با ما رابطه ظالم و مظلوم - 2/2/58

در یکى ـ دو روز پیش از این، در روزنامه بود که سناى امریکا به اتفاق آرا این اعدام هایى که در ایران شده است محکوم کردند. آن هم که طرح داده یکى از دوستان اسرائیل است و خودش هم از صهیونیستهاست! خوب، معلوم است که سناى امریکا باید محکوم کند ما را؛ شکى ندارد! ما مى‏ دانیم که اینها ما را محکوم مى‏ کنند. دولت امریکا هم ما را محکوم مى‏ کند، منتها حرفش را نمى ‏زند. مجالس امریکا هم ما را محکوم مى‏ کنند. براى اینکه آن داغى که به دل امریکا وارد شده است به واسطۀ این نهضت به دل هیچ کس وارد نشده است! هیچ‏کدام از ممالک به اندازۀ این استفاده نمى‏ کرد. باید ما محکوم باشیم! توقع اینکه سناى امریکا موافق با ما باشد، این توقع بی جایى است. توقع اینکه خیر، اعدام هاى ما را محکوم نکنند، این توقع بی جاست. ما همچو توقعى از امریکا نداریم. خصوصاً که خوب، دولت ایران از اسرائیل نفت را قطع کرده و تا آخر هم به آن دیگر؛ نمى ‏دهد آن هم از دوستان نزدیک امریکاست و سناى امریکا. ما توقع نداریم.دولت امریکا ما را [تهدید] کرده بود که اگر چنانچه این اعدام ها ادامه پیدا بکند، در روابط ایران با امریکا یک قدرى خطر مى ‏افتد، اى الهى که به خطر بیفتد! ما روابط با امریکا را مى‏ خواهیم چه بکنیم. روابط ما با امریکا روابط یک مظلوم با یک ظالم است؛ روابط یک غارت شده با یک غارتگر است. ما مى ‏خواهیم چه کنیم.... بیانات امام خمینى در جمع عشایر نیریز فارس، همان، ج 7، صفحه 356    

6.صادق زیباکلام در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بیشتر سخنان آمریکا ستیزان دروغ و تحریک است، گفت: این افراد می‌گویند کودتای 28 مرداد را آمریکا انجام داده است حال سوال این است که در 5 ساعتی که کودتا انجام گرفت طرفداران مصدق و آیت الله کاشانی کجا بودند...

جناب زیبا کلام شما از جای سخن میگویید که از ان حتی مستند  یا مدرکی هم ندارید .این فرا فکنیست

7.این استاد دانشگاه در ادامه پیرامون قضایای طبس نیز گفت: در مورد حادثه طبس باید بگویم که نیمی از دولت کارتر مخالف این عمل بودند و آن را شبیه افسانه می‌دانستند.

حالا نیمی  مخالف افسانه سازی جدید بودند و نیمی نه  این مشکل ما نیست مشکل ما انجاست که اینها دخالت مستقیم و نظامی داشتند

8.صادق زیبا کلام اصابت موشک آمریکا به هواپیمای مسافربری ما را خطای انسانی دانست و گفت: کنگره و کمیته ویژه سنای آمریکا هزاران ساعت وقت گذاشتند تا بررسی کنند که چه شرایطی منجر به این اتفاق شد.

در همان روز های بررسی بود که نشان افتخاری به ان ناخدا  دادند و داغ  مردم ایران را تازه کردند

9.زیباکلام در ادامه خاطر نشان کرد: ما به جای این بحث‌ها باید این موضوع را مطرح کنیم که چگونه منافع ملی ایران در 34 سال گذشته خورد شده است، باید به این موضوع بپردازیم که برزیل و امارات چگونه در 34 سال به این پیشرفت رسیدند و حال ما کجا هستیم.

ما همنجای هستیم که باید باشیم  درست جای که تصمیم سازی های منطقه با ماست میشود بگوید  امارات کجای تصمیمات سیاسی  منطقه است  اصلا جای برای اظهار نظر دارد؟؟

10.این استاد دانشگاه تهران در ادامه سخنان خود به ریشه آمریکا ستیزی از نظر سیاسی و روانی پرداخت و گفت: آمریکا ستیزان کاسب به دنبال عدم رابطه ایران و آمریکا هستند این افراد سود کلانی از آمریکا ستیزی می‌برند، نکته دیگر آن است که چرا آمریکا ستیزی به وجود آمد در حقیقت ریشه آمریکا ستیزی محصول تفکر و سیطره ادبیات مارکسیسم در سال 58 بود.

خب اگر شما امریکا ستیزان کاسبی را میشناسید به ما بگویید  البته  کاسبان اصلی مردم ایران هستند و از این ستیز عزت و افتخاره در برابر طاغوت ایستادند را به جیب میزنند

11.زیباکلام در مورد این موضوع که اگر ایران و آمریکا با هم رابطه برقرار کنند مسئله اسرائیل چه می‌شود، گفت: چه کسی این رسالت را به جمهوری اسلامی داده است که اسرائیل باید محو شود، آیا نصف به علاوه یک مردم از نظام خواستند که اسرائیل نابود شود. چه کسی گفته که اسرائیل باید از بین برود.

شما شاید خودتان را به ان راه زدید ولی   این نابودی اسرائیل  را هم حتی قران به عهده مسلمانان گذاشته است  و این گفته رهبر کبیر انقلاب  که باید امریکا از صفحه روزگار محمو شود  و حال مردم ایران به این  انقلاب اسلامی با این تفکر یعنی محو و نابود کردن اسرائیل رای داده اند  یعنی 98 درصد مردم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا؛مائده/82

به طور مسلّم ( ای پیامبر ) دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهی یافت.

والسلام 

آسید محمود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی