عمار

شـــهدا شرمنده ایم

عمار

شـــهدا شرمنده ایم

طبقه بندی موضوعی

۰

ارثیه  دولت اصلاحات به دولت اعتدال جریان فتنه گر فرهنگی  است

وَ إِنْ أَصابَتْهُ فِتْنَةٌ انْقَلَبَ عَلى‏ وَجْهِهِ خَسِرَ الدُّنْیا وَ اْلآخِرَةَ [حج/11]؛ اگر مصیبتی به آنها برسد دگرگون می‌شوند و به کفر رو می‌ آورند و به این ترتیب هم دنیا را از دست داده‌ اند و هم آخرت را.

هر دم از این باغ بری میرسد .

چندی پیش بود که خاطراتی موهوم رو از زبان  یکی از  سران مملکتی شنیدیم  و یا  خانوم  که توهین عظیمی به شهدا و خانواده  شهدا  روا  داشتند  و با یک معذرت خواهی  ماست مالیش کردند  رو رفتند   یادم نمیرود نظرات همین  جناب را درباره حجاب و  نظری که  از اما از خودشون بیان کردند .و.......

جمع کردن بیلبوردهای  ضد امریکای از  کوچه و خیابان ها  نشان میدهد جریان  فتنه وابسته به غرب همچنان  بدنبال قصد نت خودشان هستند از سال 88 تا حالا   برنامه ریزی میکردند برای  رسیدن به کف جامعه .

خیلی مشهود است  که دوباره  بوی فتنه گری  دوران اصلاحات   در جریان است و هنوز میکوشند  تا اسلام امریکایی خود را  به  خورده جامعه  بدهند .جریان خزند  فرهنگی  برای  به  تحریف بردن همه چیز  دست میاندازد یک نمونه اش  تک خوانی خواننده زن  در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد  و به به  و چه چه کردن  وزیر فرهنگ  هست که  منو نا خود اگاه  یاد یه جمله می افتم ( وزیر فرهنگ ما مایه ننگ ما )

در سالهای عمر انقلاب  شاهد بوجود امدن گروهای متعدد    فتنه گر و انحرافی بودیم  اما گروهی که همچنا چنبر بر  انقلاب اسلامی  زده در داخل کشور همچنان نفس میکشد  دوباره خود را باسازی و یار گیری کرده و با برنامه ریزی دقیق  شروع به کار کرده است .

نکات که باید مد نظر داشته این است که  دامنه این  گروه باز سازی شده از  دوره اصلاحات  بسیار گسترده است .

 رئیس دستگاه قضا هم در اینباره  هشداری دادند :

رییس قوه قضاییه درباره شکل‌گیری یک جریان «خزنده» فرهنگی با ابعاد سیاسی و امنیتی در کشور هشدار داد و گفت: عده‌ای گمان کرده‌اند فضایی در کشور به‌وجود آمده است که بتوانند معیارها و ارکان اعتقادی نظام و در اصل اعتقادات مردم را زیر سوال ببرند.

دوستان که در فضایی  مجازی  فعالیت میکنن باید   این حرکات رو  زیر  نظر داشته باشن  و مواظب باشند  به  دام های  خبری  این گروه  نیفتند .چرا که  بسیاری از وبلاگها و وبسایتهای خبری و غیره خبری  بصورت قارچی  بوجود امده اند  برای به راه اندازی  پوشش خبری و   توجیه کار های این گروه به ارث رسیده از اصلاحات .  یک نمونه همین  ماجرای در گیری  دختران موسوی  فتنه گر که این را بزرگ کرده و حتی به ضرب وشتم  هم رسانندند . طوری که اقای  ظریف در فیسبوک مرعوب این خبر کذب شده  واکنش نشان داده است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی