عمار

شـــهدا شرمنده ایم

عمار

شـــهدا شرمنده ایم

طبقه بندی موضوعی

۰

 بعد از انکه جناب خاتمی نطقی کردند و گفتند ما غرائت خودمان را از افکار امام داریم  حجمه ها سمت  افکار امام  چند برابر شد .بحث های حجاب و  نظر امام خمینی را وسط کشیدند . البته با تحریف و چند مورد دیگر ....

جناب شیخ هاشمی هم  با ان خاطرات موهو می که در سایت خود نشر دادندو قلب ملتی را ازار دادند  که البته  این کار هنوز با تیتر های  منحرف کننده از افکار امام ادمه دارد .

درست در همین روزهای که ملت بیدار ایران در نماز جمعه و دیگر جا های مذهبی شعار مرگ بر امریکا را زنده کردند در این سایت اقای هاشمی  و دیگر سایت های همفکر اقای هاشمی خاطرات موهومی را به امام نسبت میدهند و   سلام درود بر امریکامیفرستند که این خود ((جدا بودن خط ملت از این افراد را نشان میدهد))  .

درست در همین اوضاع و احوال حمله دیگری به  شخصیت امام صورت میگیرد که این حمله هم یک ترور شخصیتی دیگری   محسوب میشود  اما اینبار از بیت   خوده معمار انقلاب خانوم اشراقی در صفحه شخصی خود در یک شبکه معلوم الحال اجتماعی  چیزی را به امام نسبت میدهد که گویی  هیچ کس از افکار و رفتار و منش  امام خمینی  ره خبر نداشته است  و یا موسسه تحقیقاتی در باره امام  نداریم.

این خاطره موهومی که این خانوم  به معمار کبیر انقلاب  نسبت  دادند به حدی زشت و دور از ذهن هست  که حتی اینجانب از نوشتن ان در این صفحه شرم دارم  . امیدوارم که  شهدای جنگ تحمیلی  خودشان این کم کاری های ما راببخشند .شهدا مار ا ببخشید که این چنین گستاخانه به خانواده و بیتان توهین میشود و ما قادر به پاسخ گویی  نیستیم . 

پ.ن: اما از این دست ترور های شخصیتی امام همچنان ادامه دارد  . هفته  نیست که به افکار امام  توهین یا تحریف وارد نشود چرا که سود جویان رابطه با امریکا برای رابطه با شیطان بزرگ دست به هر کاری میزنند .

دوستان و سروران  اماده باشند که این روزها دشمن تنها راه چاره را در تحریف  کردن افکار امام برای به اجرا گذاشتن  نقشه های  پلید خود جسته هست

من اینجا به شخصه از خانوده های شهدا  عذر خواهی میکنم و شرمنده شما و ان بزرگوارنیم .اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی