عمار

شـــهدا شرمنده ایم

عمار

شـــهدا شرمنده ایم

طبقه بندی موضوعی

۰

یاسر برهامی که از چهره های شناخته شده وهابیت است در بیان امروز خود اعلام کرد: ما هرگز از بیان خطرات تشیع و ملیون ها نفر از پیروان این مذهب عقب نمی نشینیم ؛ و اخباری که در مورد بنای حسینیه های شیعیان در مصر منتشر شده صحت ندارد.
به گزارش «شیعه نیوز»، نائب رئیس حزب سلفی مصر "یاسر برهامی" گفت: حزب سلفی به هیچ عنوان از تلاش هایش برای مبارزه با ورود تشیع در مصر دست بر نخواهد داشت.
برهامی که از چهره های سرشناس وهابیت است در بیان امروز خود اعلام کرد: ما هرگز از بیان خطرات تشیع و ملیون ها نفر از پیروان این مذهب عقب نمی نشینیم ؛ و اخباری که در مورد بنای حسینیه های شیعیان در مصر منتشر شده صحت ندارد.
چندی پیش نیز احزاب سلفی مصر به سرکردگی یاسر برهامی کنفرانسی تحت عنوان "تاریخ سیاه شیعه" برگزار نمودند؛ برگزار کنندگان این کنفرانس ادعا کرده بودند که پیروان تشیع در برخی روستاهای مصر از جمله روستاهای استان "اسوان" افزایش یافته و آنها در پی مشاهده ی این وضعیت که آن را " فاجعه ی تشیع" نامیده اند، تصمیم گرفته اند این نشست را برای بیدار کردن مردم برگزار کنند.در همین راستا، برهامی شیعیان را متهم کرد که از فقر برخی از مردم مصر سوء استفاده می کنند و با تزریق پول و امکانات در میان آنها، به نشر تشیع می پردازند!
سید 313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی